Binnen 30 dagen na ontvangst kun je de bestelling naar ons terugsturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, vragen we je om het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking te retourneren. Je kunt jouw retour aanmelden via ons retourformulier.
Wil je het product ruilen? Dat is zeker mogelijk mits er aan de retourvoorwaarden wordt voldaan. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] of bel + 31 (0)20 – 261 48 83. Let op dat je het volledig ingevulde retourformulier bijvoegt in je retourpakket.
Binnen 14 dagen na ontvangst van het product mag je het product aan ons retourneren. Lees wel goed onderstaande voorwaarden door.
- De retourzending is binnen 14 dagen kenbaar gemaakt door middel van het retour portal.
- De retourzending wordt alleen geaccepteerd indien de verpakking en het product(en) onbeschadigd zijn en het product in ongebruikte (100% nieuw) staat is.
- Producten die omwille van gezondheidsbescherming/hygiëne niet meer te verkopen zijn en waarvan de zegeling na de levering is gebroken, worden niet retour genomen.
- Het risico van het beschadigen of zoekraken van het product tijdens het verzenden is altijd voor rekening van de afzender.
- Je dient het pakket goed te verpakken en voldoende te frankeren (onvoldoende gefrankeerde post wordt geweigerd).
Let op: de verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via + 31 (0)20 – 261 48 83. We proberen dan het afleveradres bij onze vervoerder te wijzigen.
Wij crediteren zo spoedig mogelijk na het aanmelden van het retourproduct via het retourportal. Dit betekent uiterlijk binnen 14 dagen, bij aantoning dat de product(en) zijn teruggestuurd. Als producten beschadigd worden teruggestuurd, kunnen wij kosten in rekening brengen. Wij brengen dit alleen in rekening als de schade een gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Let op: Zorg er altijd voor dat je de track & trace code goed bewaart om je retour te kunnen traceren.
Dat hangt af van het specifieke geval. Is er een fabricage fout en is het binnen de garantieperiode? Dan wordt de reparatie vergoed.
Laat je het product vallen of is er waterschade? Dan kunnen wij kosten in rekening brengen voor de reparatie. Natuurlijk zorgen we in dit geval voor minimale kosten.
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Je kunt mailen naar: [email protected]. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/ Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.